Lite...

Det händer inte mycket nu... varken i huset eller här på bloggen ;-)
Vi har jobbat så mycket och så har jag skolan.... men idag bygger sambon klart sängarna... wihoo ;-)

Så hur går det då att bo så här?
Ja... vi tycker nog inte att det är så trångt som besökare tycker... he he...
Dagar när humöret inte är på topp skulle jag vilja få stänga in mig ett tag men har fått satt mig på altanen en stund istället.
Vissa dagar vill vi kräkas på varann men de allra flesta dagar går riktigt bra...

Lovar att det kommer bilder snart... tills dess får ni kika på soffan.... vi är helnöjda....

I veckan får vi långväga besök också så då får huset ytterligare två boende.... men det ska väl gå ;-)

Här ligger numera lite lila kuddar men jag orkade inte ta ett nytt kort... ha ha... håll tillgodo :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej Tess.



De var ett tag sen ;-)

Ser att ni har fullt upp och vad fint de blir.

Ni gör verkligen ett superjobb med renovering, barn, jobb, skola och ja du fattar ;-)



Håller själv på att fixa å dona lite smått här hemma men de går lite trögt, hade velat lägga pengarnaa på hemmet men de var ett ont måste att lägga dom på bilen, klarar mej inte utan den :-)



Om vi inte hörs/ses nåt framöver så får du ha en trevlig sommar, ta hand om dej.



Kram

2009-06-12 @ 01:57:56
URL: http://wera81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0