Och så ett steg fram...

Det går inte bara bakåt för oss nu... idag kom den!!! Japp vi vågade inte tro det förrän den var uppackad i vårt hem... jag talar alltså om soffan :-D
Blev såå snyggt och Em gav en saftig rabatt som plåster på såren... tack för det Lennart på em i dvärsätt ;-)
Nu blir han glad över att slippa mina dagliga samtal... he he...

På väg hem handlade vi en matta också... o packade upp o byggde ihop vardagsrumsbordet från ikea... blev såå snyggt.
Men ingen bild kommer än... man får helt enkelt ta sig hit på inflyttnings/födelsedagsfika på lördag o se själv...

Och så visade det sig att vi VISST var så inredningshysteriska... vi letade o letade efter en annan tapet till lillasyster men ingen var lika fin... så mannen sa att vi skulle köpa den dyra ändå... ho ho... berusad av lycka över att HAN ville ha den glömde jag priset o beställde på en gång.. he he...

På kvällskvisten har jag o lillasyster pysslat med deras lekstuga... vi har satt upp nummerskylt, blomlåda o satt ut en liten altan till deras möbler...
Blev så gulligt så...
NU ska jag tända massa ljus o invänta mannen, ikväll ska vi njuta av vårt helt färdiga vardagsrum,/sovrum/matrum... *lycka*


Kommentarer
Postat av: Lola

Men jag ville ju se en bild ju.... :-)

2009-05-19 @ 21:52:01
Postat av: Anonym

Guud vad gulligt!!



Tone

2009-05-20 @ 07:10:21
Postat av: eva

vilken tur att jag fått en tjuvkik då ;-)

kram

2009-05-20 @ 16:34:04
Postat av: Anonym

har du tagit bort inlägg??

de ja skrev om sol sängen???

ni ska få den iallafall

2009-05-22 @ 09:58:05
Postat av: t

Nej du skrev det på förra inlägget ;-)

2009-05-27 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0