Skit...

Vi kämpar mot sjukdomarna som aldrig ger sig... ville få vara klara med så mycket som möjligt inför festen nästa vecka som ju blir både inflyttningsfest o födelsedagsfest ;-)
MEN vi hinner väldigt lite nu...

En annan dålig nyhet är att EM i dvärsätt kan vara det trögaste företaget att ha att göra med. Ingen soffa än alltså.
Vi beställde ju först från ett annat företag men fick höra av en försäljare på EM att han kunde garantera 4-6 veckors leveranstid så då krånglade vi oss ur vår första beställning för att Em erbjöd snabbare service... bad mistake.
Det ser inte ut som det kommer nån idag o på måndag är det 11 (!!!!) veckor sen vi beställde.... sjukt dåligt.
Där handlar vi aldrig mer i alla fall...

Jag vet att ni efterlyser bilder o det kommer... vilken månad som helst nu ;-)
Det är fortfarande lite för kaos... och för övrigt har jag sjuk beslutsångest över tapet i lillasysters rum.
Föll pladask för en ur serien pip från InTrade, men föll inte lika hårt för priset ;-) Riktigt så hysteriskt inredningsgalen är jag inte (än) att jag vill betala 650:- rullen för lite tapet till ett barnrum. De har en tendens att inte hålla så länge där inne ;-) 

Nej nu ska jag återgå till målning... vitt vitt vitt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0