Toalett

Jaa jag e sämst på att uppdatera ;)
Vi renoverar toalett... det blir vitt, vitt, vitt... ha ha.... men det kommer bli så fint så...

Tina; Nej det e inte storsjön man ser ;P Det är locknesjön faktiskt. Vi bor i Haga utanför brunflo.

För övrigt har vi sökt lån men allting tar sån tid... drygt...
Under tiden börjar vi tvivla, vi kanske inte får nåt nu.... kanske bör vi ta ett mindre lån och bygga ut istället?!!
Vi har tittat på flera timmerstommar, den ena mer förfallen än den andra... ha ha-... vi har fantiserat och försökt få en vision.... vi har surfat runt i timmar på utbyggnationer och försökt tycka lika... ha ha....
Det kan bli jättebra att bygga ut o behålla det vi nu fixat till och grejat med. Det finns betydligt mer charm i äldre hus och känslan är helt annan...

MEN det är ju så fräscht och behändigt med nyckelfärdigt. Man kan verkligen bestämma det mesta själv...

Nej vi väntar på svar från banken o litar på att ödet tar tag i det här ;)
Får vi inget lån nu lägger vi all energi på att bygga ut o behålla det här. FÅR vi ett lån får vi verkligen rannsaka oss själva... nytt eller gammalt?

Toaletten då, den behövde verkligen en uppfräschning och ut med det gamla handfatet och hyllor och allt... Ny färg på väggar och upp med spontad panel på en vägg och nya hyllor, nytt fyrkantigt handfat och ny dusch... blir bra det här... när det e klart ;)
Att leva en helg med tre egna barn plus ett lånat och två vuxna som inte har fungerande dusch och toalett, det ska bli spännande ;-)

Och det SKA bli klart i helgen för nästa vecka börjar jag ju jobba på riktigt på nya jobbet... ska bli grymt kul att göra nåt nytt och de dagar jag jobbat hittills har jag trivts suveränt.

Kommentarer
Postat av: Tina Wedin

Vart jobbar du?

2009-09-18 @ 00:28:48
URL: http://thechroniclesoftina.blogspot.com/
Postat av: Tina Wedin

kan inte jag få läsa din hemliga blogg.. snäääälllaa:P



:D



/Tina

2009-09-18 @ 00:31:50
URL: http://thechroniclesoftina.blogspot.com/
Postat av: Susen

Meeeeeeen SNÄLLA söta rara uppdatera med lite bilder från renoveringen av toan.. grymt nyfiken jag.. =)

2009-10-07 @ 20:28:30
Postat av: t

Susen: Jag e sämst på uppdateringar nu men kom o hälsa på ;) LÄngesen vi tog en kaffe/the bara du o jag ;)

2009-10-20 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0