Nytt

Att ha mer fritid plötsligt gör att vi går hemma och ser massa förändringar vi vill göra ;)
Köket var en av dom, nu står fondväggen i vardagsrummet på tur... kanske ska vi ta tag i golven? Slipa o fixa?
Lägga annat golv i lilla hallen som alltid är full med grus kanske?

Vi vill byta ut dörren till altanen till en i helglas och byta fläkt i köket o kakla en bit till ovanför... ja ni ser ;)
Egentligen vill vi ju bygga ut o det här blir väl nåt slags substitut ;P

Idag införskaffade vi en ny dammsugare... en värsting i vitt ;) what else ;P



Hur som helst gick försäljaren på om att den minsann hade extra lång slang och teleskoprör för att komma åt överallt. Och med den extra långa sladden får man en arbetsradie på 13 meter ;)
Jag log för mig själv, vårat hur är inte ens 13 meter... ha ha... men det blir bra ändå ;)

Kommentarer
Postat av: liah

Hehe, men det är ju precis en sån vi köpte på mellandagsrean :) SKITBRA! Jag älskar att dammsuga numera :) Det enda klagomål jag hittat är att även slangen är så jäkla lång, ska man runt många hörn får man dra och dra för att själva maskinen ska hänga med :P Och är det ens ngt att klaga över? :) Så grattis!!

2010-02-14 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0